Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Βόλτα στο κέντρο της πόλης

Σήμερα ώρα 17.30 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Βουβοί λίγοι άνθρωποι περνούσαν βιαστικοί από δίπλα μου,
λίγη κίνηση στην Τσιμισκή, λίγη βαβούρα στην Εγνατία από νεοεισαχθέντες φοιτητές που
πασχίζουν να τακτοποιηθούν στα καινούρια τους σπίτια και την καινούρια τους ζωή...

Με το θερμόμετρο να σκαρφαλώνει ακόμα τους 28 C και εμένα να ιδρώνω τρέχοντας να προλάβω το ραντεβού μου , το κέντρο της πόλης μου έμοιαζε ακόμα πιο απόμακρο.

Δεν ήταν όμως αυτά ,κάτι άλλο συνέβαινε
Προσπάθησα να παρατηρήσω πιο προσεκτικά τι είναι αυτό που μου προκαλούσε αυτό το συναίσθημα της απέχθειας για το άλλοτε αγαπημένο μέρος της πόλης μου...
Δεν άργησα πολύ να το αντιληφθώ

Σε κάθε γωνία, σε κάθε στενό υπήρχε αστυνομία.....
'Ησυχοι, αγέλαστοι ένστολοι σε πηγαδάκια 3-4 ατόμων σε κάθε γωνία.....
2 κλούβες μπροστά στην είσοδο της ΔΕΘ από τη μεριά της ΧΑΝΘ, μία ακόμα στην Εγνατία....

Ακόμα και οι φύλακες "security" στις πύλες της έκθεσης φορούσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα.

Αυτό ήταν λοιπόν...
Εκεί οφειλόταν το παράξενο αυτό συναίσθημα...
με γέμιζε μνήμες, από γεγονότα που δεν πρόλαβα, αλλά τα έμαθα καλά από τους δικούς μου.
Έτσι θα ένοιωθαν , σκέφτηκα σαν έκαναν τη βόλτα τους στο κέντρο της πόλης.


Το Σάββατο θα ξανακατέβω στο κέντρο.
Θα λάβω μέρος σε μια ειρηνική διαμαρτυρία
ΔΕ ΘΑ ΦΟΡΑΩ ΑΛΕΞΙΣΦΑΙΡΟ
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΟΠΛΗ
να το θυμάστε.....

αναρτήθηκε από admin  http://isonomia-gia-olous.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου