Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ.

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου μιλάνε για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ οι ΤΥΡΑΝΝΟΙ.- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου μιλάνε για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ αυτοί που την ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ κάθε μέρα και με κάθε ευκαιρία.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου μιλάνε για ΗΘΙΚΗ οι ΑΝΗΘΙΚΟΙ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου μιλάνε για ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ οι ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ.

- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου μιλάνε για την ΠΑΤΡΙΔΑ μου οι ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου κάνουν μαθήματα για την ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ οι ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να με λένε ΚΛΕΦΤΗ οι ΚΛΕΦΤΕΣ και ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να με λένε ΨΕΥΤΗ οι ΨΕΥΤΕΣ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να με λένε ΚΟΠΡΙΤΗ οι ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ και ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να με λένε ΦΟΡΟΦΥΓΑ αυτοί που ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ με τους ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ φόρους χωρίς οι ίδιοι να ‘χουν πληρώσει ποτέ ούτε έναν.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου μιλάνε για ΛΙΤΟΤΗΤΑ οι ΣΠΑΤΑΛΟΙ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου κάνουν μαθήματα για την ΥΓΕΙΑ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ αυτοί που την ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ χωρίς ποτέ να έχω ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ το ΜΕΛΛΟΝ μου αυτοί που με τα δικά μου λεφτά έχουν ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ και τα ΤΡΙΣΕΓΓΟΝΑ τους.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου απαγορεύουν τα ΟΝΕΙΡΑ οι ΕΦΙΑΛΤΕΣ της ζωής μου.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου μαυρίζουν την ΨΥΧΗ οι ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΙ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να εμφανίζονται ως ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ μου οι ΠΡΟΑΓΩΓΟΙ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να συνεχίσω να ΕΥΕΡΓΕΤΩ τους ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ.
- ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να συνεχίσω να ΕΚΛΕΓΩ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ
(απο tromaktiko)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου