Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Κάτι ψήνεται στα δελτία των 8 (και των 9)

Είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις στις μέρες μας ποιο κανάλι είναι η καλύτερη ηχώ της κυβέρνησης και του ΔΝΤ. Όλα τα ίδια λένε. Για οικονομία θα μπορούσαν και να ενωθούν σε ένα μεγάλο κανάλι. Βέβαια τότε θα χάναμε την πολυφωνία… LOL. H αλήθεια είναι ότι το mega των εργολάβων πάντα ήταν η φωνή του Μαξίμου, αλλά τους τελευταίους μήνες έχει πλασαριστεί καλά και διεκδικεί αυτή τη θέση εργασίας και το εφοπλιστικό κανάλι του Αλαφούζου, ο Σκάι. Αλήθεια τι θα πει σκάι; Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκα είναι ότι αποτελεί σύντμηση της σύνθετης λέξης ΣκατοΚανΆλΙ.
Τις έχω κόψει τις ειδήσεις αλλά έτυχε την προηγούμενη Παρασκευή και είδα λίγο του Σκάι. Ήμουν κουρασμένος και πρέπει να τα έχουν παίξει οι μπαταρίες του τηλεκοντρόλ. Δεν άλλαζε το γαμημένο κανάλι με τίποτα. Ήταν μαρτύριο. Έπεσα σε ένα ρεπορτάζ που πραγματικά με έκανε να αναρωτηθώ, γιατί το κράτος πληρώνει την ΕΡΤ, όταν τα “ιδιωτικά” κανάλια κάνουν ...
κρατική προπαγάνδα τζάμπα. Ε, καλά. Το “ιδιωτικά” σε εισαγωγικά γιατί όλους αυτούς το κράτος (εμείς δηλαδή) τους ταΐζει. Business as usual.

Αυτό το ρεπορτάζ λοιπόν μπορούσε να διεκδικήσει θέση τελικού στα Chef realty που έπαιζαν τον τελευταίο καιρό. Πήρε ένα μίξερ και έριξε μέσα γιατρούς, ΟΤΕτζήδες, φορτηγατζήδες, μηχανικούς. Έριξε και ολίγη από αποκλεισμό του λογιστηρίου του κράτους πριν ένα χρόνο(!) μάλλον γιατί οι πεπαλαιωμένες κινητοποιήσεις προσθέτουν κάτι το κλασικό στη γεύση. Για να το ισοφαρίσει έριξε και μια δόση από μελλοντικά κλεισίματα των δρόμων που ΘΑ κάνουν οι αγρότες. Δεν παρέλειψε να ρίξει και μετανάστες μαζί με νομική, πολυτεχνείο και άσυλο για να πετύχει προφανώς μια πιο πιπεράτη γεύση. Όλα αυτά για την κατασκευή από το τίποτα ενός πιάτου με το κωδικό όνομα “Καταλήψεις σαν μανιτάρια”. Απαραιτήτως προστέθηκαν οι λέξεις κλειδιά: λιποθυμίες, έκτροπα, ντόμινο κ.α. καθώς και η κρίσιμη επεξηγηματική φράση για όσους βλάκες δεν το έπιασαν το υπονοούμενο ότι είμαστε κατά των καταλήψεων: “οι καταλήψεις αποτελούν την πρώτη επιλογή για διαμαρτυρία”. Αντί για τον γνωστό διάλογο δηλαδή…

Δεν θα μπορούσε να λείψει και ένας έμπειρος επιστήμονας για μαϊντανός που θα πιστοποιούσε την υψηλή θρεπτική αξία του πιάτου λέγοντας μια επιστημονική καφενειακή παπαριά (συγνώμη). Αλλά στο σημερινό star system της υψηλής μαγειρικής το παν δεν είναι η γεύση αλλά ύφος σιγουριάς του chef . Έτσι το πιάτο αναλαμβάνει τελικά να πουλήσει στον τηλεθεατή η Ιωάννα Μάνδρου, γνωστή από παλιότερα ως η ηχώ της αντιτρομοκρατικής. Η Ιωάννα μας παλεύει παλικαρίσια, να πείσει και τον τελευταίο πόσο καθάρματα είναι όλα αυτά τα καθάρματα και τέλος πάντων να το πω με δικά μου λόγια, πόσο άτυχος είναι αυτός ο τόπος που έχει κατσικωθεί εδώ πέρα ένας τέτοιος λαός. Στο τέλος το πιάτο γαρνίρεται με την απαραίτητη σάλτσα περί κράτους δικαίου!
Αν είστε ανώμαλοι/ες δείτε το ρεπορτάζ…
 


πηγή

1 σχόλιο:

  1. Κακά τα ψέμματα μας έχουν φλομώσει όλα τα κανάλια στην προπαγάνδα, αλλά το ΣΚΑΙ και το MEGA έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ. Το πρώτο για την έκδηλη αμερικανόφιλη και ανθελληνική συμπεριφορά του καθώς και την φιλοκυβερνητική του γραμμή. Το δε MEGA θα μπορούσε να έχει για σήμα τον πράσινο ήλιο.
    Όσο για την τζάμπα προπαγάνδα, όχι και ακριβώς τσάμπα, το κράτος ελέγχει ένα τεράστιο ποσό για διαφημίσεις κρατικές και τις παραχωρεί αναλόγως (μην ξεχάσουμε ότι είμαστε το κράτος που διαφημίζει τον τουρισμό του μέσα στην χώρα με κρατικές διαφημίσεις και καθόλου σχεδόν στο εξωτερικό). Έπειτα υπάρχουν και ξένα συμφέροντα με μεγάλο μπάτζετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή