Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Νέο πολιτικό έγκλημα σε βάρος του ελληνικού λαού με υπογραφή Μαγκριώτη (καθ’ υπαγόρευση Μπόμπολα)

“Θα μπορούσε να λέει…
-Εγώ πάντα συνεπής με τον εαυτό μου ήμουν. Και τον κουμπάρο μου τον Άκη, όταν είχε προβλήματα, τον εγκατέλειψα. Και τον Σημίτη στη συνέχεια. Πώς να μην κάνω το ίδιο και με τον Γιώργο τώρα που ζορίζεται; Πείτε μου, εγώ φταίω ή αυτοί;”

Νέος εγκληματικός νόμος απευθείας αναθέσεων στον Μπόμπολα από το πακέτο ΔΝΤ

Ο νέος νόμος που (προφανώς) καταρτίστηκε και υπαγορεύθηκε στον υπουργό υποδομών από τους λομπίστες μηχανικούς του Μπόμπολα, βάζει χέρι ....
αφενός στην κοινή δημόσια περιουσία του ελληνικού λαού και αφετέρου παρακάμπτει όλα τα ενδιάμεσα θεσμικά εμπόδια προκειμένου να αναλαμβάνει απευθείας νέα έργα από κονδύλια του ΔΝΤ, χρεώνοντας μερικές ακόμα γενιές Ελλήνων… παιδιών, εγγονιών και δισέγγονων!..
Ήδη τα μάτια του Μπόμπολα ο οποίος απειλείται με άμεση χρεοκοπία, γυρίζουν βλέποντας δολλάρια $$$$$$!!!… Τώρα, εκτός από τον Εθνικό Τζόγο που προσπαθεί να πάρει με τον Κόκκαλη, ανοίγει με επιτυχία ένα δεύτερο κανάλι τζίρου δισεκατομμυρίων από τις τσέπες των Ελλήνων (έμμεσα και Ευρωπαίων) πολιτών.
Ποιος είπε ότι το “too big to fail” (πολύ μεγάλη για να κλείσει), ισχύει μόνο για τις Τράπεζες!.. Τώρα εγκαινιάζεται σε παγκόσμια πρώτη και για τους μεγαλοεπιχειρηματίες!..
Διαβάστε τον εγκληματικό νόμο, μνημείο πολιτικού θράσους και αλητείας Το ΠΑΣΟΚ ούτως ή άλλως μετράει μήνες ή εβδομάδες μέχρι να πέσει. Τώρα είναι η ώρα για την μεγάλη κεφαλαιοποίηση… έ, κύριε “υπουργέ”… εμπρός στο δρόμο που άνοιξε ο συνάδελφος σου ο Πάχτας!.
Ανοίγουμε νέο φάκελλο για να αναδείξουμε το θέμα!!!
Από http://bobolasgate.info

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου