Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

"Κάρτα Πολίτη": Γιώργο γιατί θέλεις να μας κάνεις νούμερα;

Γιώργο θα στο πω απλά: Αν για "να εξοικονομήσουμε πόρους", για "να αξιοποιήσουμε ορθολογικά τα χρήματα", για "να έχουμε δικαίωμα στην επανακατάρτιση", πρέπει να γίνουμε μια κάρτα και να φακελώνετε και την ώρα που κατουράμε, ή σε ποιό ξενοδοχείο συνουσιαστήκαμε,
ευχαριστούμε, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ !

Τι μανία σας έχει πιάσει να μας...
μεταφέρετε σε Οργουελικούς εφιάλτες; Δεν θέλουμε Γιώργο μου άλλο φακέλωμα! Δεν θέλουμε όλοι οι άνθρωποι να είμαστε εκβιάσιμοι όπως εσείς οι πολιτικοί !!! Δεν θέλουμε κάθε κάγκουρος που βάζει την κάρτα στο scanner να βλέπει ότι κάναμε π.χ. εξωσωματική γονιμοποίηση στις 15/9/2012 !
Προτιμούμε να εξυπηρετούμαστε αργότερα.
Άσε μας να ζήσουμε σαν άνθρωποι κι όχι αριθμοί, please. Please George !!!

Eντός του 2011 θα ξεκινήσει η σταδιακή αντικατάσταση των αστυνομικών ταυτοτήτων με την Κάρτα του Πολίτη. Η κάρτα αυτή θα δημιουργηθεί με υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας για να μην μπορεί να πλαστογραφηθεί και θα έχει το μέγεθος και τη μορφή πιστωτικής κάρτας, παρόμοιας με τις ταυτότητες κατοίκων πολλών ευρωπαϊκών χωρών.

Οπως εξήγγειλε ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη, «...δικαίωμα στη σύνταξη, δικαίωμα στην εκπαίδευση, δικαίωμα στην επανακατάρτιση, στο επίδομα αναπηρίας, στο βιβλιάριο υγείας. Oλα θα αποτυπώνονται στην Κάρτα του Πολίτη. Σπάζοντας τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία, αξιοποιώντας ορθολογικά τα χρήματα αυτά, που υπάρχουν- και ναι,όταν κάνει κανείς ορθολογική διαχείριση χρημάτων, βρίσκει χρήματα και γι΄ αυτούς τους πολύ σημαντικούς στόχους- προχωράμε στην Κάρτα του Πολίτη».

Και πρόσθεσε ότι ως το τέλος του 2011 «οι πολίτες θα είναι σε θέση να αντικαταστήσουν την αστυνομική τους ταυτότητα με μια κάρτα, με την οποία θα πραγματοποιείται πλήθος συναλλαγών με τη Δημόσια Διοίκηση, χωρίς να απαιτείται κανένα άλλο έγγραφο». Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, στη Διεύθυνση Διαβατηρίων της ΕΛ.ΑΣ. που θα αναλάβει την έκδοση των νέων καρτών μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί οδηγία για το πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία. Στην κάρτα θα περιέχονται «όλα εκείνα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη διευκόλυνση των πολιτών στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο ακόμη και μέσω Διαδικτύου», όπως ανέφερε στέλεχος του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Ανάμεσα στα άλλα θα υπάρχουν, εκτός από το ονοματεπώνυμο του κατόχου, ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) και ο Ειδικός Εκλογικός Αριθμός.

Υπενθυμίζεται ότι ύστερα από σύσκεψη που είχε πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο στο Μέγαρο Μαξίμου η τότε υπουργός Υγείας κυρία Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου τη χαρακτήρισε ως «κάρτα ηλεκτρονικού ΚΕΠ» και πρόσθεσε ότι θα περιέχει «και όλα εκείνα τα στοιχεία για να εξυπηρετείται πολύ γρήγορα ο πολίτης όταν πηγαίνει στο δημόσιο νοσοκομείο, στο Κέντρο Υγείας όταν ολοκληρωθεί η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας,και να μη χρειάζεται η γραφειοκρατία». 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου