Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Πέρα απο την ψήφο

Πλησίαζουν οι Δημοτικές Εκλογές και το κυρίαρχο ερώτημα που εμφανίζεται στην Δημοκρατία μας είναι τι πρεπει να ψηφίσει ενας πολίτης που
είναι δυσαρεστημένος από το σύνολο του πολιτικού σκηνικού και θέλει να στείλει ενα ευανάγνωστο μήνυμα δυσαρέσκειας πάντα στα πλαισια ενός κρατους και μιας δημοκρατίας.
Αυτοι που απλά ειναι δυσαρεστημενοι με τον δικοματισμο , εχουν την διέξοδο του πλησιέστερου ακρου .Τυχεροί .

Αυτοι που ειναι δυσαρεστημενοι με το συνολο του πολιτικου κοσμου, ηθους, επιπεδου, ομονοιας, ιδεολογιων και αποτελεσματικοτητας
εχουν πιο δυσκολη δουλειά.

Οι επιλογές τους μετρημένες
1.Αποχη
2.Λευκό
3.Ακυρο
4.Μικρότερο κόμμα ή συνδυασμό.

Και Σειρήνες παντου..
Μια όμορφη ανεμελη σε καλει σε αποχή και παραλία μαζί της την μερα των εκλογων
Μια καλοντυμενη νομιμοφανης σε καλεί σε λευκό ψηφοδέλτιο και προσφυγή εναντια του νόμου που το εξισώνει με ακυρο.
και μια αντιδραστική σε ακυρο με μουντζα... που δεν σου λεει προς τα που κοιτάει η μουντζα.

Νομικά και οι τρεις σε καλουν σε μείωση του εκλογικού μέτρου δηλαδή μειωση των Εγκυρων ψηφοδελτίων που
χρησιμοποιούνται στον παρανομαστή για να εκφραστει το ποσοστό του κάθε κομματος.
Το αποτέλεσμα ειναι απλό .. Απλά αυξάνονται τα ποσοστά ΟΛΩΝ των κομματων αναλογικά με την δυναμή τους.
Απλά λες.. παιδιά ψηφίζω ότι ψηφίσετε εσεις αναλογικά. Ψηφίστε εσεις... εγω παω για ταβλι.
ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ Η ΑΠΟΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ.


Θα μπορούσα να πεσω στην παγίδα προτείνω την τέταρτη λύση γιατί απλά δεν υπαρχει άλλη...
αλλά απλα θα ειμουν άλλος ενας επιπολαιος που εχει χασει το νοημα της ψηφου και υποψηφιο θυμα
παραπλάνησης ακόμα και απο το μικρότερο κόμμα.

Η τέταρτη λύση προκύπτει:
σαν λυση γιατι ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ .
και ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ αν σεβομαι το δικαιωμα της ψηφου που μου δοθηκε στην μεταπολίτευση.
και ειναι και ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΟΥ γιατι οταν μου κλεβαν την εννοια του λευκου με νομο που το εξισωνει με ακυρο...
εγω επαιζα ταβλι παλι.

Αλλιως μαζι με την ξερολιστικη φραση μου "ιδιοι ειναι και οι υπολοιποι , θα παω με μια σειρηνα διακοπες " εχω χασει και το δικαίωμα να απορω
και να εξίσταμαι για την πολιτική κατάντια και εχω γινει το γρανάζι του συστήματος που λεγεται ΑΜΜΕΤΟΧΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ και τοσο κομψα δουλευει στον παρανομαστή
των ποσοστων και εμφανιζει το 30% σαν 44%, το 23% σαν 33%, το 5% σαν 7.5% , το 3.9% σαν 5.6% κτλπ

Η τέταρτη λύση προκύπτει:
οχι γιατί τσαντίστηκα και θελω να τους τιμωρήσω... αλλά γιατί αφου απέριψα το πρωτο κομμα
το δευτερο το τριτο το τεταρτο...το πεμπτο... προχωραω κανονικα στο ΕΚΤΟ στο ΕΒΔΟΜΟ στο ΟΓΔΟΟ μεχρι και το τελευταιο πριν καταφυγω στις σειρήνες.

και οσο θα με πιανει απογνωση θα θυμαμαι...
Επαιζα ταβλι οταν μου κλεβαν το ΝΟΗΜΑ του λευκού. Οταν μου κλεβαν το δικαιωμα της μαζικής αποδοκιμασίας με αποτυπωμα στην κατανομή εξουσίας..

Η τέταρτη λύση προκύπτει:
Γιατι περα από την ψήφο ειμαι υποχρεωμενος να σπειρω και να ποτίσω την ιδέα του ΠΟΛΙΤΗ που ασχολειται ΕΠΙΜΕΛΩΣ με τα κοινά.
Γιατι αλλιως η δημοκρατία ειναι απλα μια συγκαλυμένη τηλεχειριζομενη ολιγαρχία .
Γιατι απο ΠΟΛΙΤΕΣ που ασχολούνται με τα κοινά όσο έχουν ακόμα την ηθική του πολιτη που προβληματιζεται εως βασανιζεται θα βγουν τα επομενα ψηφοδέλτια.


Φεξε μου και γλυστρισα θα μου πεις....Δεν εχεις αδικο.

Κοιμομασταν 35 χρονια... και ξυπνησαμε πριν 8 μηνες στα δοντια μιας τεραστιας παγκοσμιας κοινωνικης οικονομικης πολιτισμικης εκπαδευτικής πνευματικης ΤΑΝΑΛΙΑΣ και θες να μασησουμε τα σιδερα και να φτυσουμε βελονες αυριο..
Οκ κουλάρισε λιγο θα σου πω...
Εχω αδικο.?

αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου