Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Διακοπές χωρίς ενοχές.....

Άκουσα το μύνημα του πρωθυπουργού και απενοχοποιήθηκα...
Ηρέμησα ,ρε αδερφέ...με είχαν φάει οι τύψεις...γιατί δε θα σας το κρύψω ένοιωθα ένοχες !
και μάλιστα πολλές

Λέγαμε φέτος να μην πάμε πουθενά...
αλλά αφού το είπε ο Γιώργος...

Υπάρχουν βέβαια τα εξής τεχνικά προβλήματα...
αλλά θα τα ξεπεράσουμε....έτσι δε είναι Γιώργο μου?

Πού να πάμε?
Δεν έχουμε εξοχική κατοικία !!!
Επίσης ,δε βρηκαμε κατάλυμμα με....
χρέωση κατώτερη των 50 ευρώ ημερησίως....
50Χ7=350ευρώ (το ελάχιστο Γιώργο μου)

Πώς να πάμε?
Οδικώς ! τι ερώτηση είναι αυτή?
τετραμελής οικογένεια με άλλο τρόπο θα ήταν καθαρή τρέλα !!!
100 χιλ. η κοντινότερη απόσταση...
1,50 ευρώ το λίτρο στην καλύτερη...
μόνο για να πάμε και να επιστρέψουμε επομένως, δε θα το κουνήσουμε το αμάξι εκεί Γιώργο το υπόσχομαι 30 ευρώ

Τι να τρώμε ?
το ελάχιστο!!!
λιτότιτα σημαίνει λιτοδίαιτα !
(εμείς Γιώργο σε καταλαβαίνουμε, κομμένα τα σουβλάκια, κομμένα και τα παγωτά)
4 άτομα για φαγητό ημερησίως να βάλω 10 ευρώ το ελάχιστο?
μόνο μεσημέρι θα τρώμε το υπόσχομαι !!!
4Χ10=40 ευρώ επί 7 ημέρες = 280

Φυσικά και δε θα καθήσουμε σε ξαπλώστρα, δε θα πιούμε καφέ, δε θα καπνίσουμε (το κόψαμε Γιώργο μου, εμείς ότι πεις κάνουμε!) , δε θα βάλουμε αντιηλιακό (κάτω από 15 ευρώ δεν κυκλοφορεί τίποτα) και δε θα σπαταλήσουμε ούτε ένα ευρώ όσο κι αν κλαίνε τα παιδιά μας! Ούτε εφημερίδα θα αγοράσουμε απαπα!!! τίποτα παραπάνω από αυτά Γιώργο μου το υπόσχομαι!!!
Μαμ, κακά και νάνι που λένε....
Ένα γρήγορο σύνολο λοιπόν του ελάχιστου μας κάνει
350+30+280= 660 ευρώ !!! το ΕΛΑΧΙΣΤΟ Γιώργο μου !!!
για 7 μέρες!!! μόνο να πάμε, να κοιμηθούμε και να φάμε σάντουιτς μια φορά τη μέρα!!!

Και τόλμησες και είπες «Διακοπές χωρίς ενοχές» Γιώργο μου !!!
Ξέρεις Γιώργο πόσα βγάζουμε το μήνα ?
1000 ευρώ Γιώργο μου !!!!
ΕΧΕΙΣ ΕΝΟΧΕΣ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ??????????


υ.γ. ξέχασα να σου πω, ότι το επίδομα αδείας, ο εργοδότης μου δεν μου το κατέβαλε,
λόγω οικονομικής κρίσης, θα το πάρω στο τέλος του χρόνου Γιώργο μου, αν δεν κλείσει γιατί τους τελευταίους 210 μήνες πέσαν οι δουλειές...

Το έγραψε η Ντόρα για την http://isonomia-gia-olous.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου