Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Δεν νομίζω πως κάποιος μπορεί να νοιαστεί για το τι πιστεύω εγώ ο κανένας..


εχω χασει πια την πιστη μου οτι καποτε θα ξυπνησει και ο εκατοστος πιθηκος ως κρισιμη μαζα και ξαφνικα ολοι θα γνωριζουν το τι πρεπει να κανουν...ισως φταιει το οτι ειμαι ενας ξεκομμενος πιθηκος,ισως ολοι ειμαστε αφου το παλευει ο καθε ενας μονος του μην πιστευωντας πια σε τιποτα..ετσι οι αρχαιοι δαιμονες κανουν τους βασιλικους γαμους τους στο πλανητικο τους τσιφλικι και γινωνται το ονειρο των αθλιων υποτακτικων τους..εστω για λιγο πριν τους καταπιει εκ νεου η μιζερια τους..ετσι ηταν παντα μας ξεγελασαν λιγο καιρο με το παραμυθι της δημοκρατιας..ομως ξερω οτι παντα ηταν το ιδιο.και αν δεν πιστευω οτι ειμαι οχλος ειναι επειδη υποφερω οταν οι πολλοι βλεπουν μουντιαλ,και επειδη γελω οτα τους βλεπω να κανουν ουρες για το οτιδηποτε με σοβαρο υφος λες και κανουν κατι σοβαρο.ισως και επειδη μελετω το φως μου σε σχεση με το σκοταδι τους..τη ζωη μου σε σχεση με το θανατο που τον αντιμετωπιζουν μυξοκλαιγωντας λες και τον ανακαλυψαν ξαφνικα..σημασια εχει πως δεν ενσωματονωμαι ουσιαστικα γιατι κατα βαθος πιστευω οτι οι σοβαρες κουβεντες γινωνται ηρεμα..με επιχειρηματα νοημονων οντων που το ενα επικυρωνει και προαγει το αλλο.που αφινουν τελικα κερδος σε ολους οσους συζητουν..χωρις εγωιστικα κινητρα,χωρις τελικο σκοπο τον τελευταιο λογο.ισως δεν εχω βρει τους καταλληλους ανθρωπους..ισως δεν υπαρχουν...ετσι και αλλοιως ομως δεν νομιζω αγαπητη μαρια πως καποιος μπορει να νοιαστει για το τι πιστευω εγω ο κανενας..υποθετω πως ακομα και ατομα οπως εσυ που θαυμαζω αυτο που πιστευετε δεν ειμαι σιγουρος οταν σας πουλησουν οι απο πανω αν θα ηθελα να ειμαι στη θεση σας..μην παρεξηγηθεις ξερε οτι σε συμπαθω πολυ και για αυτο σου απευθυνωμαι ειλικρινα και ξερω πως το ξερεις.δεν ξερω τι ελπιδα ειναι αυτη που με κραταει..ποια μοιρα και που με παει..οπου μπορω της διορθωνω την πορεια ομως στη μοιρα ενος λαου που εχει παραδοθει τοσο πες μου τι διορθωση να κανει κανεις και πως?ετσι τρελαινωμαι ετσι μου περναει..και ζω εγω καλα και οι αλλοι καλυτερα..στα τοσα ομως θα σου πω και αυτο.ειμαι κατα της βιας αλλα το βιασμο μονο με βια τον αποφευγεις..και αυτοι μας βιαζουν χρονια τωρα,για την ωρα απλως αποφευγω να βρεθω στο δρομο τους,ισως αργοτερα ισως το κανω με την καταλληλη παρεα και το καταλληλο οπλο..σε ευχαριστω για τον πολυτιμο χρονο σου στον κανενα που λατρευω να ειμαι στην εποχη των επωνυμων τιποτα.

To παρόν εστάλει στην "ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ" από αναγνώστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου