Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Πόσο δίκιο έχεις φίλε !.....

"Το ότι μια ομάδα εργαζομένων ή επαγγελματιών ευνοήθηκε από τις εκάστοτε κυβερνήσεις δεν σημαίνει:
1) Ότι είναι κλέφτες και ότι δεν δουλεύουν σκληρά…
2) Ότι μπορεί ο κάθε μαλάκας που κάνει τον πρωθυπουργό να λέει στον καθένα μας ότι, ξέρει...ς κάτι μέχρι σήμερα είχες ένα σπίτι που το αγόρασες 200.000€, από αύριο θα κοστίζει 1.500€, όπα ρε τσόγλανε το δικό σου επάγγελμα δεν είναι κλειστό; Μπορώ να μπω εγώ στην βουλή αν δεν έχω σπόνσορα την SIEMENS, αν δεν είχα τον πατέρα σου που έφαγε το καταπέτασμα και που ήθελε στα γεράματα να σπιτώσει γκομενάκι με μεγάλα βυζιά, αν δεν είμαι παιδί του Μητσοτάκι και ας είμαι και βλήμα, αν, αν, αν … το δικό σου επάγγελμα ρε αλήτη δεν είναι που έχεις εξασφαλίσει ότι βρέξει χιονίσει θα έχεις τον μισθούλι σου (μισθούλις που λέει ο λόγος) το αμάξι σου, το κινητό σου, το μουν&%$#@ τις μάνα σου και βρέξει χιονίσει ότι θα πάρεις με το πολύ 8 χρόνια μαλακίας στα έδρανα του κοινοβουλίου σύνταξη παχυλή; Και να πεις ότι παράγανε και έργο, να πεις χαλάλι τους , μα αυτοί βουλιάξανε την χώρα και τους φταίει ο Δημόσιος υπάλληλος αν αυτοί που εκλέχθηκαν με σκοπό να διοικήσουν αυτόν τον τομέα δεν ήξεραν που τους πάν τα τέσσερα, γι’ αυτό δεν τους ψήφιζε ο κόσμος; Για να διοικήσουν το δημόσιο όχι την SIEMENS
Αλήθεια έχει αναρωτηθεί κανείς τι επαγγέλλονται οι περισσότερες κουφάλες στην βουλή; ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, κατά κανόνα ψεύτες. Είναι αυτοί που την απονομή της δικαιοσύνης την έκαναν τόσο περίπλοκη ώστε να υπάρχουν…
Ας ξυπνήσουμε, Χθες ήταν οι λιμενεργάτες, οι αγρότες, οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι βιοτέχνες σήμερα είναι οι ιδιοκτήτες ΦΔΧ, αύριο εσύ και εγώ, ας μην κάνουμε την κότα νομίζοντας ότι εμείς θα την γλυτώσουμε, έχει ανοίξει η όρεξη τους. Την κατάργηση των κλειστών επαγγελμάτων δεν την κάνουν για το καλό μας αλλά για να πάει το επάγγελμα σε λίγα χέρια.
Τέρμα τα ψέματα, εγώ δαγκώνω πια λαρύγγια, τον Σεπτέμβρη θα είμαι στα πεζοδρόμια με όποιον βρω, φορτηγατζήδες, καστανάδες, δημοσίους υπαλλήλους, νταβατζήδες, πουτάνες, ανιεξουσιαστές κλπ , οι υπόλοιποι ας κατεβάσουν τα βρακιά και ας ακούν με ικανοποίηση το ΔΝΤ και την ΕΕ να μας λέν ότι τα πάμε καλά και πόσο καλοί είναι οι Έλληνες (στο κρεβάτι)"

Πηγή: Ανάρτηση σχολίου από το χρήστη "
Kostas Bibis" στο γρουπ http://www.facebook.com/pages/YPOGRAPHOUME-GIA-TEN-ARSE-TES-BOULEUTIKES-ASYLIAS/112585775449910

4 σχόλια:

  1. Σε πεισανε κι'εσενα ρε φουκαρα να κατεβεις στους δρομους τον σεπτεμβριο ??? εχεις να φας ξυλο που θα ειναι ολο δικο σου !! καταλαβε οτι αυτο που θα γινει το σεπτεμβριο ειναι κανονισμενο και οργανωμενο απο την κυβερνηση του μπατσοκ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι προτείνεις σαν εναλλακτική φίλε εσύ ? Καναπέ και tv ? Δε νομίζω, κάτι θα έχεις στο μυαλό σου, μοιράσου το λοιπόν με εμάς τα "πρόβατα"..
    Φιλικά,
    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ίδια έλεγαν φίλε ανώνυμε και στον μακαρίτη τον πατέρα μου όταν αποφάσισε να ροβολήσει κατά τα βουνά απ’ την στιγμή που οι γερμανοί και οι έλληνες φίλοι τους κατέλαβαν το 1941 την χώρα. Παρ’ όλα αυτά βρήκε τον Άρη και αντιστάθηκε στα όποια σχέδια τους. Δεν αισθάνομαι φουκαράς και δεν μπορεί κανείς πια να μου επιβάλει την γνώμη του παρά μόνο εσείς. Δεν θεωρό τον εαυτό μου πρόβατο, οι άνθρωποι της τάξης μου, οι έντιμοι, οι άνθρωποι της δουλειάς και του μόχθου, αυτοί που χτίσανε πετραδάκι – πετραδάκι αυτή την χώρα, αυτοί μόνο μπορούν να με επηρεάσουν, περιμένω να ακούσω (αν δεν είσαι κάποιος προβοκάτορας) και την δικιά σου άποψη και αν με πείσεις να έρθω μαζί σου, μέχρι τότε θα ακολουθήσω τον δρόμο του πατέρα μου ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, το οφείλω στο παιδί μου, στους φίλους μου, στον πατέρα μου…
    ΥΓ: Δεν είμαι κάποιος αντιεξουσιαστής αν και δεν το θεωρώ ότι θα ήταν λάθος, ένας απλός εργαζόμενος είμαι γραναζάκι του συστήματος, εργάστηκα σκληρά και συνειδητά για να έχεις μια καλύτερη Νοσοκομειακή περίθαλψη, καταφέραμε με τους συναδέλφους μου πολλά πράγματα σε ατομικό επίπεδο, αν και μπορούσα άνετα δεν έβαλα το χέρι μου στο βάζο με το μέλι, έχω φάει αρκετό ξύλο από τους πραίτορες των εκάστοτε κυβερνήσεων, τώρα πια δεν κάνω πίσω και δεν μασώ τα λόγια μου, όποιος θέλει ας ακολουθήσει, παραθέτω μια προχθεσινή φράση του Μίκη Θεοδωράκη στο θέατρο του Λυκαβηττού, «Έχουμε ξένη κατοχή, μην ξεγελιέστε από τις γραβάτες που φορούν…»

    Kostas Bibis

    ΑπάντησηΔιαγραφή